۱۳۹۴ فروردین ۱۸, سه‌شنبه

اثر یوزر فرندلی بودن وب سایت در بازاریابی آنلاین قسمت 2

این محتوای بدست وبسایت طراحی وب سایت ارزان گردآوری شده است.

دسته بندی های مناسب و صحیح
اگر در وب سایت خود از بخش بندی های صحیح استفاده نکنید ، هیچ کاربری نمیتواند به سادگی کالا یا خدمات مورد نظر خود را در تارنما شما بیابد. به عنوان مثال فرض کنید که شما دارای یک وب سایت برای فروش تلفن همراه هستید ، کابرپسندی در این مثال یعنی اینکه منوهای شما بر اساس مارک ( مثلا سونی ، سامسونگ و ... ) در اختیار کاربر قرار بگیرد ، سپس هر برند زیر منوهای متفاوتی داشته باشد که بر اساس سری های مختلف تولید شده توسط این برند میباشد مثلا شرکت سامسونگ میتواند دارای زیر منویی مانند گلکسی باشد که خود گلکسی میتواند دارای زیر مجموعه هایی مانند سری اس و سری نوت باشد و الی آخر ...

قرار دادن نقشه سایت
گذاشتن نقشه سایت در اختیار بازدیدکنندگان در افزایش کارایی تارنما شما بسیار موثر است. جدا از این مسئله که قرار دادن نقشه سایت در اختیار کاربران باعث میشود بازدیدکننده با شمای کلی تارنما شما آشنا شود.




این مقاله توسط وب سایت سئو و طراحی ست اداری گردآوری گردیده است.

منبغ : تاثیر کاربرپسندی سایت در بازاریابی اینترنتی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر